Modelul Duster este produs în cinci fabrici, sub brandurile Renault și Dacia, fiind comercializat în peste 100 de țări.
„Duster este o poveste de succes. Sub brandul Renault, răspunde perfect cerințelor clienților internaționali și contribuie la extinderea grupului pe piețele emergente. În același timp, versiunea Dacia, comercializată în Europa și pe piețele din bazinul mediteranean a atras cu succes o nouă clientelă datorită designului și a calităților reale de mașină de teren la un preț accesibil”, a declarat Arnaud Deboeuf, director al Programului Entry al grupului Renault.
Potrivit Renault, faptul că au fost vândute 1 milion de vehicule Duster în numai patru ani scoate în evidență succesul modelului.
Sub marca Renault sunt comercializate vehicule Duster adaptate la climatul rece din Rusia, o versiune care funcționează cu mai multe tipuri de carburanți, în Brazilia, iar pentru India o versiune cu volanul pe dreapta.
Versiunea sub marca Dacia este la fel de populară, datorită interiorului spațios, precum și a calităților de vehicul de teren, se arată în comunicatul Renault.
Cele mai mari piețe ale Duster sunt, în ordine, Rusia, unde au fost vândute de la lansare, sub brandul Renault, 151.633 de vehicule, Franța, cu 145.612 vehicule sub brandul Dacia, și Brazilia, cu 117.303 vehicule sub brandul Renault.
În India, au fost comercializate 85.974 de vehicule Duster cu sigla Renault, iar în Germania 70.159, sub marca Dacia.
În prezent, Renault fabrică Duster la Pitești, Curitiba (Brazilia), Envigado (Columbia), Moscova (Rusia) și Chennai (India).
În 2013, vânzările Duster au urcat la peste 376.000 de unități.